10 augustus 2011

Dag 1 & 2: A Little HeArt a Day

Tja, hoe zal ik eens beginnen. Normaal gesproken ben ik niet zo van de leuke schrijfsels en het bijhouden van een blog, maar…………….nu maak ik een uitzondering die ik ga proberen vol te houden. Maar waarom?

Het begon allemaal vorige week toen het tijdschrift Flow bij me op de deurmat gevallen was. Daar stond een artikel in waar mijn interesse direct door gewekt was. Het 365-dagen project. Projecten waarbij iemand elke dag iets maakt of fotografeert of tekent en dat bijhoudt op een blog. Elke dag iets maken of doen is een goed middel om de creativiteit te prikkelen, zo schijnt. Als je elke dag iets kleins maakt, kunnen al die dingen bij elkaar toch iets groots worden. Zo ben ik dus mijn eigen 365-dagen project begonnen; A Little Heart a Day. Omdat ik graag werk met verschillende materialen stelt me dit in staat om lekker te experimenteren en een hoop ideeën uit te proberen.

Overigens vergt z’n project wel wat ruimte, want om nu 365 hartjes op te slaan…..

Waarom geef ik ze dan niet gewoon weg?!, want…..”Als je iets geeft aan een ander maak je twee mensen blij”.

Voor elke dag dus een hartje, voor wie dan ook.


8 augustus 2011: Het eerste hart: Waar liefde is, is leven.”

Een hart gemaakt van lichtblauwe vilt met zilveren glitters, daarop aan de voorkant 2 sterretjes en op de achterkant lichtblauwe en hardblauwe pailletjes.

Speciaal gemaakt voor de zoon van Elvira en Martijn: Pim. Geboren op 4 augustus 2011.

9 augustus 2011: Home is where the heart is…..”
Een hart gemaakt van geplastificeerd katoen, rood met witte stippen. Daarop drie knopen en een aantal lintjes.

Voor Marloes

2 opmerkingen:

  1. Nogmaals bedankt voor het mooie blauwe hartje voor onze lieve kleine Pim. Heel lief dat je je eerste hartje speciaal voor hem hebt gemaakt! Hij hangt al een tijdje bij zijn couveuse en als hij thuis is krijgt hij uiteraard een mooi plekje op zijn kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inmiddels is Pim thuis en heeft het hartje een mooi plekje gekregen boven z'n bedje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen