14 augustus 2011

Dag 7: "True love doesn't just fill your heart, it overflows into your whole body and soul."

Doorgaand op gisteren heb ik ook vandaag weer geen hartje gemaakt van stof, maar deze keer van klei. En dat is echt heel bijzonder voor mij, want ik vind klei helemaal niet zo'n heel fijn materiaal. Maar goed, een hartje van klei dus. In een van mijn 'craft'-boeken, Eline's Huis, staan namelijk een aantal projectjes gemaakt van klei met daarin afdukken gemaakt met clear stamps (= stempels). Het leek me zo leuk om dat ook eens te proberen, vandaar.
Bovenaan heb ik een gaatje gemaakt zodat er een lintje doorheen kan om hem op te hangen.
Het zal wel 24 uur moeten drogen en uitharden, dus voor ik het weg kan geven, zijn  we weer een dag zoniet langer verder.
Voor Esther

Geen opmerkingen:

Een reactie posten