29 augustus 2011

Dag 22: "Goede gedachten komen altijd uit het hart."

Een mini hart gemaakt in mini tijd. Soms is het wel eens lastig zoveel ideeën te hebben, om uit te kiezen. Vooral wanneer het ideeën zijn die wat bewerkelijk zijn of wat meer tijd kosten en je die nu even niet wilt reserveren, omdat andere dingen ook even belangrijker zijn. Ik had ook geen idee waar het weer naartoe zou gaan vandaag. Ik ben maar gewoon begonnen. Uit mijn restjestas heb ik een lapje gepakt: lichtroze fleece, lekker zacht. Ik keek naar mijn naaimachine en zag het siersteekje voor hartjes. Zonder verder na te denken viel mijn oog in mijn naaigaren-bakje op oranje. Wow, wat een goede kleurcombi! Roze, de kleur van bescherming en oranje de kleur van creatieviteit! Dit had ik van tevoren niet kunnen bedenken. Gewoon 'go with the flow' en zie hier, een goed hartje recht uit het hart:
.
Voor Mandy

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend lief van je!! Ik had zo'n mooi gebaar echt even nodig, fijn, fijn, fijn!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen