25 augustus 2011

Dag 18:"Now join your hands, and with your hands your heart(s)."

Als je creatief wilt zijn zijn er een aantal dingen belangrijk:
1. Je moet niet bang zijn om fouten te maken.
2. Je moet niet bang zijn om vies te worden.
Met de eerste heb ik soms nog wel eens moeite, maar ach van je fouten leer je (kijk maar naar gisteren en naar vorige week donderdag). Dat laatste vind ik al veel makkelijker, zeker als ik ergens voor wil gaan, zoals vandaag. Mijn idee een hart (of hartjes) te maken door met een spatraam en ecoline te spatten op een verfdoekje wilde ik graag proberen, maar bereikte niet het gewenst resultaat met een spatraampje (hé, toch niet echt angstig om foutjes te maken dus). Dan maar met kwast en vingers, dus ja, dan ziet je hand er ongeveer zo uit:


Maar het resultaat is toch een stukje mooier, vind ik:


Een schildersdoekje met diverse hartjes gemaakt met spattechniek (van kwast en duim). Daarna om het snel te laten drogen zout erover gestrooid en tenslotte accenten aangebracht met pastelkrijt.

Voor Marjolijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten