12 augustus 2011

Dag 5: "Memories create a special place were hearts can always be together."

Dag 5, dus nog 360 dagen te gaan, maar ik ga door. Ik heb al een aantal leuke reacties gehad en dat vind ik op mijn beurt ook weer leuk. Ik wil eigenlijk door mijn hartjes niet alleen mezelf blij maken, maar ook de mensen om mij heen, of ik ze nu ken of niet. En klein beetje goeds brengen in de wereld.....
Dit hartje was ook weer een experimentje, waarvan ik niet wist hoe het uit zou pakken. Het basishartje is namelijk gemaakt van 2 stofjes op elkaar; kobaltblauw organza met daaroverheen turqoise tule. Doordat het organza en tule vrij doorzichtig zijn, zie je ook de vulling goed zitten, wat het hartje vind ik eigenlijk toch ook weer bijzonder en charmant maakt. In het puntje zijn verschillende tinten paarse lintjes meegestikt. Aan de bovenkant zit een klein strikje van organza lint waaraan het hartje ook op te hangen is. En als laatste zitten er drie glimmende vlindertjes op geplakt.

Voor Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten