24 augustus 2011

Dag 17: "Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart. "

Soms lukken dingen enorm goed zonder dat je dat van tevoren had verwacht. Maar soms denk je: 'O, gemakkelijk, kost niet zo veel tijd en is redelijk snel klaar.' Nou, dat heb ik geweten vandaag! Morgen is mijn lieve, grote, kleine vent jarig en ik had een leuk idee wat betreft traktatie: cakepops! Een cake-balletje omhuld met candy melts of marsepein op een lollystokje. Van een piraten cakepop is het dan een kleine stap naar een cakepop in de vorm van een hart. Maar......ik ben de hele dag bezig geweest met de piraten hoofdjes en ze lukten maar niet naar mijn zin. Daarnaast sneuvelde er ook een hartje wat ik in de candy melts wilde dopen (het kwam gewoon van het stokje af zetten, en trouwens wat zijn die candy melts rotdingen om mee te werken zeg!).
Uiteindelijk heb ik er toch eentje gemaakt, maar die heb ik gewoon door de gesmolten chocolade heen gehaald. Dit is het resultaat (kaal en ingepakt). Het is alleen nog de vraag of hij zal smaken.....(vaak smaken de lelijkste misbaksels nog best goed, hoezo 'je moet niet afgaan op het uiterlijk'?!).

Voor Lenneke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten