15 oktober 2011

Dag 69:"In matters of the heart, nothing is true except the improbable."

Kent u deze nog...nog...nog...nog......?!!

Oude tijden herleven met de Gouden Boekjes en alle merchandise eromheen. Zelf ben ik helemaal weg van de boekjes, voornamelijk die met die mooie retro illustraties van dieren.
Het kon dus ook niet anders dan dat ik er een keer iets mee zou den. Een aantal weken gelden (toen ik net transferpapier ontdekt had), kwam ik op het idee om op deze manier heel eenvoudig applicaties van de plaatjes te maken. Voor op t-shirts en of rompertjes (om cadeau te geven). Ik had er dan ook een aantal gemaakt, maar ze lagen nog zo te wachten om gebruikt te gaan worden. Vandaag dacht ik er ineens aan, dus heb ik een gemaakte applicatie op een hartje gestikt.

Het hartje zelf is van geel/oranje vilt, met daarop een applicatie van 'Poesje Nel' van de Gouden Boekjes. Daaromheen heb ik kleine blauwe kraaltjes genaaid en de twee hartjes zijn  door middel van een festonsteek met gouden (boekjes) draad aan elkaar genaaid.

Voor Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten