1 oktober 2011

Dag 55: "Waar grote liefde is, daar zijn altijd wonderen."

Bijzonder toch eigenlijk hoe ik met mijn eigen project bezig ben en dan op de een of andere manier ook steeds stuit op andere goede doelen.
Het is alweer oktober en waar je ook (goed) kijkt, veel is roze wat de klok slaat. Ofwel, deze maand wordt extra aandacht gevraagd voor vrouwen met borstkanker door de campagne Pink Ribbon. Ja, 1 op de 8 vrouwen krijgt ermee te maken en laat ik nu een aantal weken geleden een voorbeeld in mijn (niet directe) omgeving horen. Een vrouw van mijn leeftijd, met een kindje. Dat zet je toch wel even aan het denken dan. Vandaag is het hartje helemaal geïnspireerd door Pink Ribbon dus, en dit is em geworden:

Een hartje van geplastificeerde katoen (roze/wit geruit) met daarop twee roze cirkels, waar een hap uit is en daarop geborduurd de tekst 'Pink Ribbon'. En natuurlijk niet te vergeten, het Pink Ribbon strikje.

Voor Michele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten