7 oktober 2011

Dag 60:"De scheidslijn tussen goed en kwaad loopt dwars door het hart van iedere mens."

Ik heb even wat in te halen vandaag. Gisteren heb ik geen tijd gehad om een hart te maken. Op zich gaf dat niet, want ik heb 's avonds toch iets gedaan wat geheel voor mezelf was, dus no time wasted!
Maar vandaag veel meer tijd, dus ja dan komt er dit uit (wat eigenlijk dus voor gisteren bedoeld was....uh?! snap je het nog?).
Eerst heb ik twee harten gemaakt; een wit doorzichtig hart met zwarte lijnen en zwarte vlinders en een zwart hart met witte lijnen en witte vlinders (beide gestempeld en geverfd).
Vervolgens heb ik ze door het midden heen geknipt de de witte helften tegen de zwarte aan geplakt, zodat een wit/zwart hart ontstaat en deze twee harten ook weer tegen elkaar aan geplakt.

Voor Evelyne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten