13 oktober 2011

Dag 66:"Denk niet in woorden, maar in hartjes."

Vandaag heb ik het nieuwe boek van Eline Pellinkhof gekocht: Eline's Winterhuis. Wow, mijn handen beginnen dan direct te jeuken en ik kan je niet vertellen hoe blij ik altijd word van het zien van zoveel leuke nieuwe dingen om te doen, en als inspiratie te gebruiken. Uit het eerste boek heb ik een techniek gehaald, die ik eens wilde proberen, en dat is het hartje (of eigenlijk moet ik zeggen de hartjes) van vandaag.
Het is een slingertje van hartjes van 3 verschillende grootte gemaakt van Pip behangpapier en aan elkaar gestikt. Aan de onderkant zit een strikje en een belletje en aan de bovenkant een paar kraaltjes en een lusje om de slinger op te hangen.

Voor Elvira.

1 opmerking:

  1. Wat lag er een enorm leuke verrassing op de deurmat! Bedankt lieve Maris!!

    BeantwoordenVerwijderen