11 oktober 2011

Dag 65:"Als je een groene tak in je hart draagt, zal er een zangvogel op gaan zitten."

Tjonge dag 65 alweer. Nog 300 te gaan, haha!

Wat is het toch fijn om geïnspireerd te worden door zoveel mooie dingen om je heen. Als je namelijk eens goed om je heen kijkt, zie je echt wel dingen die er toe doen en juist iets positiefs uitstralen.
Zo ben ik er ook achter gekomen dat muziek vaak iets met me doet. Of ik schiet vol, of ik krijg er een warm gevoel van van binnen. Wist je trouwens dat onze hersenen bij het luisteren naar bepaalde muziek  (waarbij je dus je rechter hersenhelft gebruikt) langzame elektrische golven uitzenden, de zogenaamde alfagolven?! Zij zorgen ervoor dat we ons kunnen openstellen voor onze gevoelens. En zijn onze gevoelens (dus als ons hart 'spreekt') eigenlijk niet de meest betrouwbare van alles?!

Ooit wel eens reclames van het WNF gezien?!
Of in de Efteling gewacht tot je in Pandadroom de 3D film kon bekijken, waarbij Trijntje Oosterhuis het nummer 'In this Together' zingt?!


Die foto's, de tekst, de muziek !.....Brok in mijn keel.....

Veel heel veel inspiratie en mooie dingen dus.

Het hart is gemaakt van groen/wit geruit tafelzeil. Bovenop zijn een soort stralen/bladeren/golvende vormen in verschillende kleuren groen rond een middelpunt erop gestikt. In het puntje zijn twee groene houten kralen en een belletje vastgemaakt.

Voor Frances

Geen opmerkingen:

Een reactie posten