7 oktober 2011

Dag 61: " Dream no small dreams for they have no power to move the hearts of men. "


Sinds een aantal weken volg ik de blog: goodsweetkind.blogspot.com/ Dit is de blog van een bekende van mij. Op de dag van vandaag had ze een stukje geschreven met de titel 'Playing for Change- connecting the world through music'. Ik heb het filmpje waar ik op uitkwam door de link aan te klikken, gezien en dat was echt zooooo gaaf! Echt een aanrader:

Daarna heb ik het volgende hartje gemaakt:
 Dit hartje is gemaakt op de computer in Photoshop. Vervolgens heb ik het uitgeprint, uitgeknipt en op een stuk zwart karton geplakt.

Voor Hans, mijn (wijze) lieve vader.

1 opmerking:

  1. Wat een mooi project hè?! En mooi dat het jou inspireert. Het hart is prachtig. Lfs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen