7 oktober 2011

Dag 59: "Zij die alle stilte vrezen, hebben nooit hun hart gelezen."

Ik was echt heel erg moe vandaag. In eerste instantie wilde ik daar gewoon aan toe geven en even een stapje terug doen wat betreft mijn hartjes project. Maar op een gegeven moment kreeg ik toch weer de drang om, al was het maar een eenvoudig exemplaar, toch een hart te maken. Dat heb ik dus gedaan en dit is het resultaat:
Een hartje waarbij ik eerst de achtergrond gemaakt heb door met pastelkrijt over een blad te  kleuren, waaronder een stuk behang lag met reliĆ«f. Vervolgens heb ik een mal genomen van een hartje en heb hetzelfde gedaan maar dan met wit over het gekleurde heen. Als laatste heb ik er aluminiumfolie achter geplakt en omgevormd tot de buitenste ring van het hart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten