27 september 2011

Dag 51: "De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken, die moet je in je hart kunnen voelen."

Vandaag ben ik weer eens naar mijn favoriete stoffenwinkel geweest, de stoffenkraam in Sliedrecht. Ik had wat vilt nodig, maar ja als ik daar rondloop voel ik me net een klein kind in een snoepwinkel. Ik kan eigenlijk haast nooit genoeg krijgen van het kijken naar al die mooie, vrolijke kleuren en stoffen bij elkaar. Bij aankomst viel mijn oog al direct op een coupon die buiten hing. Tja dat lapje kon ik niet laten hangen voor dat geld! Het hartje van vandaag is dus gemaakt van het nieuw aangeschafte stofje. Ik heb het verder nog versierd met wat pailletjes en er een lintje tussen gestikt.
Voor Anita

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je leuke hartje,was een verrassing bij de post.
    Je hebt het er maar druk mee hé. Maar wel leuk om te doen lijkt me. Ik zelf ben niet zo creabea dus vind het altijd knap als anderen zulke dingen maken.

    BeantwoordenVerwijderen