11 september 2011

Dag 35:"There is no instinct like that of the heart."

Toeval of niet?

Vandaag kreeg ik een soort inzicht, waarbij een aantal puzzelstukjes in elkaar vielen.
Anderhalf jaar geleden zat ik lichamelijk letterlijk vast. Ik ben toen bij een haptonoom geweest. Een haptonoom masseert je lichaam en praat ondertussen met je. Aan het einde van de sessie gaf ze me de tip om een aantal steekwoorden op te schrijven over het besprokene. Dat heb ik gedaan en de volgende woorden heb ik opgeschreven:
- aarden
- creativiteit
- communicatie
- spiritualiteit

Ik ben verder niet meer bij haar geweest, maar toch heeft ze een bepaalde ontwikkeling bij mij in gang gezet waarbij (zo zie ik nu) telkens de bovenstaande woorden van toepassing zijn geweest en nog steeds zijn.
Toen ging ik het hartje van vandaag maken. Ik pakte van vilt de kleuren roze/rood, (kobalt)blauw en oranje en terwijl ik bezig was realiseerde ik me dat deze kleuren ook zo gigantisch staan voor bovenstaande begrippen. Dus ja, toeval of niet?!
Voor Melati

Geen opmerkingen:

Een reactie posten