2 september 2011

Dag 26:"Kijken met je hart is geluk zien."

Blosjes op mijn wangen van de inspanning, maar laat ik bij het begin beginnen.

Vanmorgen reed ik op mijn fiets. Het was heerlijk weer en op een gegeven moment rijd ik langs een huis waar ik een bordje zag hangen. Eigenlijk kon ik niet goed lezen wat erop stond, maar in mijn verbeelding zag ik het woord caleidoscoop. Dit woord liet me niet meer los en direct schoten er als pijlen vuurwerk diverse mogelijkheden door mijn hoofd. Uiteindelijk is het deze uitvoering geworden.

Twee hartjes van diepvrieszakken (jawel, die van Lidl weer!). Daarin verschillende vakjes met kraaltjes genaaid. De twee hartjes zijn door middel van een splitpen met bloemetje aan elkaar gemaakt en kunnen net als een echte caleidoscoop gedraaid worden. Houdt de hartjes tegen het licht en je ziet de verschillende kleuren door elkaar!

Voor Astrid en Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten