4 september 2011

Dag 28: "A good heart is better than all the heads in the world."

Een aantal weken geleden kwam ik in mijn oude tekenmap van de kunstacademie nog een behoorlijk stuk linoleum tegen. En ja dan wil je dat natuurlijk ook uitproberen! Ik wist ook zeker dat ik ergens nog wat gutsen had om het linoleum te bewerken, maar waar???
Nergens te vinden, dus op naar de stad voor een nieuwe, mét verwisselbare mesjes!
Je moet wel met een aantal dingen rekening houden met dit materiaal, namelijk dat je je afbeelding in spiegelbeeld maakt en dat je er echt lekker de tijd voor moet nemen, want 1 uitschieter en je kan opnieuw beginnen!

Om het hart te testen heb ik hem in de inkt gedrukt en als een stempel gebruikt. Op zich komt de afbeelding dan niet helemaal egaal en vol van kleur op het papier, maar ja eigenlijk.......moet je hem 'drukken' onder een pers.....

Voor Miranda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten