13 september 2011

Dag 37:"Geruisloze attenties wassen het hart."

Het hartje van vandaag maakt deel uit van een vierluik die ik wil maken. Op mijn I-pod heb ik muziek staan van een dansvoorstelling waar ik een aantal jaar geleden deel van uit gemaakt heb. Het thema was "Secret Garden" en elke voorstelling begon met het volgend stuk zang (het origineel dat ik zelf heb vind ik mooier en is wat korter):


Air moves us
Fire transforms us
Water shapes us
Earth heals us

And the balance of the wheel goes rond and round
And the balance of the wheel goes roud.

Toen het stukje pasgeleden weer hoorde kreeg ik veel inspiratie en deze tekst is ook nu mijn inspiratiebron voor de komende 3 hartjes en het gemaakte hartje van vandaag:

Air moves us.....
Het hart heeft een skelet van kippengaas waarin allemaal blauwe veertjes in gestoken en gevlochten zijn. Aan de bovenkant in het midden zijn witte en wit organza lintje vastgemaakt, waar het hartje ook aan opgehangen kan worden.

Voor Angelique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten