6 september 2011

Dag 30:"If you want to study yourself -- look into the hearts of other people. If you want to study other people -- look into your own heart."

Weer een blauw hart vandaag. Blauw, de kleur van de communicatie. Wat wil ik eigenlijk (daarmee) zeggen?!!!!!

Een schildersdoekje weer vandaag. Ik ben begonnen met scheuren van stukken papier uit een krant. Zonder erbij na te denken, maar ik scheurde dus het woord 'ontdek'. Dat vond ik wel een hele mooie voor dit hart. Ik heb de stukken krantenpapier op het schildersdoekje opgeplakt en ben vervolgens gaan verven met kobaltblauwe, lichtblauwe en witte verf. Over de stukken waar ik papier geplakt had, heb ik de verf meer verdunt met water, zodat je de tekst erdoor heen ziet. Vervolgens heb ik een uitgeknipt hart erop gelegd en ben ik met kobaltblauwe en zwarte verf de contouren gaan tamponeren. Daardoor zijn de randen donkerblauw geworden en is het hart duidelijk te zien. Als laatste heb ik een in het hart een aantal afdrukken gemaakt met stempels en zwarte inkt.

Voor Chris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten