1 september 2011

Dag 25: "Een glimlach is als een lamp aan het venster van het gezicht, die bewijst dat het hart thuis is."

Can I get there by candlelight or is it much to far?!

Ik kan het niet laten..... Het hart dat ik vrij in het begin gemaakt heb met transferpapier (de boeddah), vond ik zelf zo goed gelukt en ik had er vele positieve reacties op dat ik er weer zo eentje heb gemaakt. Ik vind het zo'n gave techniek om te gebruiken!
Dit keer heb ik geen plaatje van internet gebruikt, maar een foto uit ons eigen dossier (van zo'n 6 jaar geleden). Het zijn allemaal brandende waxinelichtjes in een grote glazen pot. Dit keer heb ik de voor en achterkant 'bedrukt'. Wel zodanig dat je een soort van doorschijnend effect krijg. De achterkant is in spiegelbeeld met de voorkant gemaakt, vandaar. De foto is wat donkerder uitgevallen dan ik had verwacht, maar ach, een lichtje in het duister.....

Voor Ingrid

1 opmerking:

  1. Lieve Mariska,

    Wat een verrassing: nu al een kadootje!
    Dank je wel, ik ga het een mooi plekje geven.
    Warme groet, Ingrid

    ps succes met dit mooie project

    BeantwoordenVerwijderen